Senteret sitt bannerbilde

Hvordan bestille time? Gratis e-post eller prislagt SMS

Det er mange som ønsker å nå oss og det kan ta litt tid å komme igjennom ved telefonhenvendelse. Du kan kostnadsfritt sende beskjed på

bestilling@nardo.nhn.no

om timebestilling, reseptbestilling og andre henvendelser. Du må oppgi navn og fødselsdato og hva det gjelder. Tjenesten er ikke kryptert, så unngå konfidensiell informasjon. Vi svarer antalelig via SMS til telefonnummer vi har lagret fra før. Oppgi gjerne mobilnummer på ny.

Om du vil gjøre det enkelt og spare tid kan du benytte vårt prisbelagte SMS køfrisystem. Da skriver du NARDOSLETTA fødselsdatoen din, og navnet ditt og grad av hast og sender meldingen til 2097. En slik melding kan se slik ut: NARDOSLETTA 0405190 Ola Hansen ønsker time gjerne i neste uke. Tjenesten koster kr. 6,- pr. mottatt melding, som svar på din henvendelse. Du kan sende meldingen når som helst på døgnet.

Avbestille time, eller endre timeavtale

Ring oss

For en pris på kr 6,- send NARDOSLETTA fødselsdato og navnet ditt med avbestillingen eller ønsket om endring av time til 2097. Dette må skje innen 24 timer før konsultasjonen skal finne sted, ellers blir timen belastet.

Avbestilling av timeavtale
Dersom du har en timeavtale som du likevel ikke skal benytte, må du huske å avbestille avtalen. 

NAV / HELFO dekker ikke honoraret for en som ikke møter til timeavtale. 

Dersom du uteblir fra timeavtale uten å avbestille senest arbeidsdagen forut, må du etter reglene dekke timehonoraret. Dette gjelder også dersom konsultasjonen ville vært gratis, for eksempel ved oppnådd frikort eller svangerskapskontroll. 

Dersom en avtale blir avbestilt samme dag med bare et par timers varsel, får vi som regel likevel gjort ny avtale med en annen pasient. Det er derfor sjelden du må gjøre opp for ubenyttet timeavtale, selv om du er ute med avbestillingen i siste liten. 

Vi tillater at avbestilling gjøres på vår nødlinje dersom det er problemer med å komme fram på vår ordinære telefonlinje.

bestilling@nardo.nhn.no

Vanlig e-post for pasienthenvendelser. Ikke kryptert. Oppgi navn og fødselsdato og hva det gjelder. Du kan sende timebestilling, reseptbestilling og andre henvendelser. Du må oppgi navn og fødselsdato og hva det gjelder. Tjenesten er ikke kryptert, så unngå konfidensiell informasjon. Vi svarer antalelig via SMS til telefonnummer vi har lagret fra før. Oppgi gjerne mobilnummer på ny.